måndag 1 september 2008

Rekord: över 14000 steg idag!


Idag började mitt nya, smala lyckliga liv, och jag har fått i mig totalt 2 jordgubbs-shakes, 2 bars (toffee och jordnöt), en burk Cola zero, en Loka apelsin och ca 1,5 liter kranvatten. Och tro det eller ej, men det känns bra och jag har inte varit hungrig en enda gång! Tänkte först ENBART hålla mig till drickbart, men det klarar jag inte! Idag har jag bara ätit Nutrilett-produkter, men förut köpte jag faktiskt hem äpplen och minimorötter också, för jag resonerar som så att det kan ju aldrig vara fel att äta frukt och grönsaker, och det går man ju inte upp i vikt av. Håller ni med mig i mitt resonemang?

3 kommentarer:

Helen sa...

jag håller med.. å va duktig du har varit med alla dina steg idag. tjo ho.. keep going girl
kram

Anonym sa...

Absolut! Bättre m frukt o grönsaker än att falla för chokladkaka! :)
Lycka till!

QvinnaDeLuxe sa...

Håller inte med. Fruktsocker micklar med ditt blodsocker så du kan faktiskt bli hungrigare och må sämre.
Håll dig till produkterna dessa dagar.
Hur länge ska du hålla på och vad händer sen?

/Q