onsdag 17 september 2008

Jag har blivit nominerad!!!

Jag har alltså blivit nominerad av inte mindre än 2 personer: Jenny (matmotion.blogg.se) och Annalee (aleelin.bloggagratis.se), och nu ska jag också nominera minst 7 personer vars bloggar jag tycker om.
Även om det var några dagar sedan jag fick nomineringarna och typ alla som är med bland mina viktbloggar redan har blivit nominerade, så följer här mina favoriter:

1. annaspoints.blogg.se
2. helenw78.blogspot.com
3. gullmalva.blogg.se
4. hallonpajen.wordpress.com
5. batgirlsblogg.blogspot.com
6. linruz.wordpress.com
7. aleelin.bloggagratis.se
8. matmotion.blogg.se

Här är reglerna på engelska:
*The winner can put the logo on her blog.
*Link the person you received your award from.
* Nominate at least 7 other blogs.
* Put links of those on yours.
* Leave a message on the blogs of the girls/boys you´ve nominated. 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för nomineringen ;)
Kram

Anonym sa...

Men Tack gumman för
nomineringen=D