torsdag 18 september 2008

Dagens shoppinglista:


Ett nytt nummer av Topphälsa, ett 5-pack CoffeeCream-bars, 3 rör med chokladlinser, en påse pastasås och ett 5-pack tomatsoppa. Viktväktarna kommer ruinera mig... Antar att ni alla väntar med spänning på viktresultatet...det blev -0,7 kg! Självklart är jag jättenöjd med att det blev ett minus, men med tanke på hur mycket jag rör mig och dessutom ALDRIG fuskar, så hade jag förväntat mig liiite mer. Men, men... Konsulenten var nöjd, och ett halvkilo i veckan sägs ju vara helt okej! Nästa vecka blir det nog plus, för då är röda tanten på besök... Nu ska jag lägga mig och läsa min nya tidning! (Kan förresten berätta att jag har ätit 21,5p idag och gått 10595 steg).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till minuset!! Det är ju jättebra!!
Fortsätt kämpa på, du kommer att klara det här!
Kram!

Anonym sa...

Det var ett jättebra minus. Du är duktig!!! Grattis!

Ha en bra helg!

KRAMIS

Anonym sa...

Ja grattis till minuset :) inte alls dåligt.
Kämpa vidare nu,du ska se att dt blir minus nästa gång oxå ,)
Kram

Anonym sa...

Super grattis till minuset!
Längtar tills måndag då jag får börja.
de vaerkar ha fått endel nya bar's på VV sen jag gick=)
Kram