lördag 13 september 2008

Till Jenny:

i en halva Fröig är det 1,5p och i en hel fralla (över- och underdel) följaktligen 3 points. Kul att du har hittat hit till mig, förresten! Och lycka till på måndag!!!

Åh, nu ikväll har jag ätit en sån där minipåse Estrella sour cream & onion-chips (40g), och det var såååå gott! Tyvärr alldeles för lite...men innehöll ändå 5 points. Faan, att det ska vara så mycket points i allt som är gott! Förut när vi var och handlade köpte jag i alla fall även minikeso, äpplen, nektariner och clementiner, så det blir väl det man får sitta och mumsa på ikväll :-(
Nej, jag ska faktiskt ta och poppa mig lite popcorn också, och äter jag 1 liter popcorn (2p) hamnar jag på totalt 20 points idag, och med tanke på hur långt och mycket jag har gått idag, så kan jag unna mig det utan dåligt samvete. Har kommit upp i hela 10448 steg idag!  
Jag köpte även en ny keso som hade kommit, med äpple, päron och vanilj 3% - den får jag testa imorgon. Är det någon som har smakat den redan och har något omdöme om den?

Nu ska jag och Alva ha lite myskväll, hejdå så länge!

Uppdatering:
det slank ner 1 liter popcorn, 1 äpple, 1 kiwi, Cola zero och 1/2 chokladbit ur Alvas godispåse. Jag stannar alltså på 21 points och det är jag jättenöjd med!
Nu är klockan snart åtta, så jag ska börja förbereda minimonstret här för nattning... God natt!

Inga kommentarer: