lördag 27 september 2008

Shit, nära ögat...

Igår var jag typ 1 mm från att mosa i mig en chipspåse igen, men jag åt 3 Dumlekolor,  drack typ 1 liter vatten och åt 2 morötter istället, och gick dessutom och la mig strax efter kl 20 för att slippa tänka på att jag var chipssugen... Och trots godiset stannade jag på 18 points! Inte illa, va?
Till frukost åt jag 2 halvor Fröig med 1 skrattande kon light och 3 msk minikeso och saltgurka (4p), till lunch åt jag grönsaksplättar (5p), till mellanmål 1 päron och 20 små skumgodisar (2p), och till middag på kvällen gjorde jag iordning minipizzor: 1 Njalla tunnbröd (1,5p), tomatsås, champinjoner, paprika, 10 bitar fetaost (0,5p), purjolök och 1 dl riven ost (2p). Och så 3 Dumlekolor då (3p)... 

Nu imorse åt jag 2 halvor Fröig med 1 skrattande kon light, 3 msk minikeso och saltgurka (4p) till frukost, och nu ska jag hoppa in i duschen.
Sen ska vi gå fram till stan och hämta min telefon som är lagad - jippieeee - och sen jobbar jag mellan kl 14-22.15. Segt!!! Men det ger ju bra med pengar, så man får trösta sig med det.

Idag blåser det typ storm ute, och det är så härligt, tycker jag! Nu känner man verkligen att det är höst, och jag ÄLSKAR verkligen hösten!
Hinner nog inte blogga mer idag, men hoppas alla ni därute får en fin och trevlig lördagkväll! 

1 kommentar:

Helen sa...

DUKTIGA du som avstog chipsen...
å 18 p trots dumlekolor det är bra jobbat det... hoppas du får en skön lördag på jobbet.. förresten vad jobbar du med??
KRAM