tisdag 2 september 2008

Frukosten...


Alltså, den här huvudvärken jag har haft i 2 dagar nu är inte att leka med... Undrar om det är meningen att man ska ersätta lagad mat med värktabletter när man bantar?! Skämt åsido, förutom huvudvärken går det faktiskt riktigt bra! Hade tänkt försöka hålla på med enbart Nutrilett i 1 vecka till att börja med, och sen förhoppningsvis en eller två veckor till. Om det inte går, så börjar jag med VV-mat den dagen jag inte står ut längre... Igår köpte jag 3 olika tidningar för att hitta ytterligare inspiration: Må Bra, Topphälsa och Amelia vikt, men alla era bloggar är ju ändå bäst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade samma problem som dig när jag provade nutrilett för en tid sedan. Huvudvärken är verkligen inte att leka med.

Jag gav tyvärr upp med den dieten. Jag gick ner i vikt, men pallade inte att äta det en längre tid. Nu har jag valt tallriksmodellen, med inspiration från VV-världen... :)

Ha det bra, och lycka till!

KRAMIS

Anonym sa...

Drick drick drick en Massa vatten!
Då brukar huvudvärken släppa.
Å då är det viktigt med enbart kranvatten inte vatten på flaska.
Största mängden skall vara kranvatten men en hel del flaskvatten kan du ju dricka med=)
Duktig du är!!
Kämpa på.
kram