tisdag 23 september 2008

Nöjd med dagen!

Nu ikväll åt jag två halvor Fröig (3p) med 1 skrattande kon light (0,5p), sallad, saltgurka och tomat, samt en tomatsoppa från VV (0,5p). Känns väl kanske inte helt okej att man inte har ätit någon direkt middag, men INGET godis i alla fall, och det känns super! Skulle väl egentligen ha behövt äta mer grönt också, men 1 1/2 äpple åt jag nu direkt efter kvällsmaten i alla fall.

Klockan är bara strax efter sju, men jag ska nog gå och lägga mig tidigt idag också. Imorgon ska vi upp tio över sex igen, och jag HATAR att gå upp så tidigt.
Nu tar jag av mig stegräknaren för idag och den stannar på 11891 steg - bra jobbat!

1 kommentar:

Helen sa...

va du är duktig vännen.. här är det inget vidare.. hoppar över både utmaning å vägning denna vecka... vet inte om jag håller på att bli sjuk... eller vad det är.. en timeout ett par dar tror jag att jag behöver...
ha en bra dag.. KRAM