fredag 19 september 2008

Även solen har sina fläckar...


Ja, jag måste ju erkänna mitt nederlag, för jag har ju lovat alla er som läser fullständig ärlighet! Dagen började bra med smörgås och kokt ägg (5p), lunchen också bra: fullkornsspagetti och quornfärsås (7p), till mellanmål 1 VV-bar och 2 äpplen (1,5p)... Och sen spårade det ur - chipspåsen för 22,5p, dumlekolor för 9p samt 2 smörgåsar för 7p (hade två skivor 26%-ig ost på varje, därav alla points). Jag har alltså ätit för 52 points idag!!! Det är vad jag får äta för totalt i 3 jävla dagar!!! SHIT! Men det känns faktiskt bra ändå... Jag har varit löjligt chipssugen hela dagen, och jag visste mycket väl vad jag gjorde när jag köpte godiset. Imorgon är en ny dag, och då vaknar jag som viktväktare igen...

1 kommentar:

Helen sa...

vi är ju bara människor... ny dag imorrn nya tag...
hoppas du får en härlig helg... KRAM KRAM