onsdag 17 september 2008

Bra dag idag!

När jag sprang in i affären en snabbis förut hittade jag de här goda fullkornskexen, och enligt Butiksguiden innehåller de bara 0,5p/kex. 
Alva ska på utflykt med sitt dagis imorgon, så jag tänkte att hon skulle få med sig några kex, samt ett päron skuret i bitar och en Festis.

Förut när M kom hem gick vi ut och gick i ca en halvtimme, så jag kom över min steggräns idag: 10866 steg. När jag kom hem åt jag 4 fullkornskex (2p), så nu har jag kommit upp i 18,5 points idag, och är nöjd! Jag har förresten druckit en burk Cola light också, men den "kostar" ju ingenting...

Nu kommer jag inte blogga mer förrän efter mötet med Viktväktarna imorgon, så håll tummarna för att det går bra! Usch, lite nervös är jag faktiskt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dom där kexen är jättegoda tycker jag!! :) Lycka till i morgon!!!

Anonym sa...

Lycka till det kommer att gå jätte bra ska du se;)
Tror på dig.
Kram

Anonym sa...

Lycka till idag!
Jag tror på dej, det kommer gå toppen!!
Du har ju verkligen kommit igång nu=)
De där kexen är toppen, glad jag blev att de var så få points i dem=D
Kram

Anonym sa...

Jag håller tummarna hela tiden. Jag lovar...!!!

Ska testa kexen. De ser ju jättegoda ut.

KRAMIS