torsdag 27 januari 2011

Testpilot hos Smartson


Nu har jag slagit ihjäl några timmar med te, kakor och skvaller hos min underbara vän Camilla och under tiden som vi satt där och ömsom diskuterade och ömsom kikade runt på nätet, så bestämde vi oss för att "ansöka" om att bli testpiloter hos Smartson.
Just nu har de erbjudanden om att testa Dr Oetkers stenugnsbakade pizza (3000 testare sökes) samt någon form av energidryck man tar vid träning (500 testare), och jag ansökte ju då såklart om pizzan ;-)
Om man blir utvald får man en kupong som kan lösas in mot en pizza i valfri butik, och efter att ha testat den får man lämna sitt omdöme på hemsidan och sen gärna tipsa vidare om produkten.

Jag tycker att den här idén är helt genialisk, så jag hoppas att jag blir utvald!!!

Och blir jag inte vald nu så kommer jag definitivt att ansöka om att få testa något annat - kommande testprodukter är:
*en trådlös telefon
*bearnaisesås
*Ekströms kladdkaka...

Tycker du också att det låter intressant så gå in här (vill du ansöka om att testa pizzan så är sista svarsdatum den 7 februari)!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ramlar in och passar på att säga hej :)