måndag 17 januari 2011

Jag har världens bästa chef!!!

Eller ja, gulliga Doris är ju faktiskt inte min chef på pappret längre, men det var hon som var med och anställde mig och hon är den personen jag har vänt mig till ända sedan jag började jobba på Ica Maxi -04.

Igår frågade hon om hon fick lov att köpa en liten grej till Alva, och sen kom hon med en Tom & Jerry-tidning, ett kinderägg och 2 chokladbitar i en liten påse - gulligt!
Jag gav Alva presenten förut och hon blev jätteglad!!!

Tack, underbara Doris - du är bäst!!!

1 kommentar:

Sabinas mammis sa...

åh,fyyyy fan vad otäckt!!

Jag läste din blogg högt för Kristian här och han berättade då att han såg när polisen hade tagit honom och var på väg ut.. vi var alltså också på Maxi då men jag var inne på Lifebutiken och handlade...vilken jäkla tur att inte JAG såg IDIOTEN, för då hade jag precis som dig blivit livrädd... och kristian säger inget förrän NU när jag läser din blogg för honom!! Se,gubbar va??? *s*