lördag 29 januari 2011

O'boy

Nu ikväll fick Alva smaka på O'boy för första gången i sitt snart 5-åriga liv, men som tur är så tyckte hon inte om det... Första klunken var god, men sen ville hon inte ha mer... Det är så skönt att vi har lyckats hålla henne borta från allt sånt där sött skit; hon har en kartong med Cheerios frukostringar i skafferiet också, men de äter hon inte heller...

Förut la jag mig i ett bad för att bli på bättre humör, men det hjälpte inte så värst mycket...tyvärr!
Däremot hittade jag en fin vagn på Blocket som jag blev lite intresserad av, men vi får väl se...med min vanliga otur så blir väl den såld direkt den också!
MEN jag kanske vaknar imorgon och blir erbjuden både vagnen och bilstolen till ett rimligt pris, och DÅ blir jag glad!!!

Jag och M är båda lite skeptiska till att köpa begagnat, så imorgon innan jag börjar jobbet så ska vi åka till Babyproffsen och kika lite; jag skulle absolut inte köpa en ny vagn för 6000-7000 kronor, men deras egen Babytravel Grizzly är ju väldigt fin! Och tung, tyvärr - 22 kg...

Hmm, det är en djungel av bra-att-ha-prylar därute, så vi får se vad som händer...

Nu ska jag läsa lite i min superspännande deckare - hej så länge!

1 kommentar:

Anna sa...

Får jag tipsa dig om den där nya butiken barnkupolen.... dom har oxå vagnar till rimliga priser... 2-4000... är värt att kolla