fredag 7 januari 2011

Jag blir knäpp snart!!!

Alltså, jag MÅSTE sluta upp med att sitta och glo framför datorn i flera timmar varje kväll och leta efter bil/hus/radhus/barnvagn m m... Jag blir helt knäpp och deprimerad när jag inser hur svårt det är att få livet att gå ihop! Jag menar, vi bor i en alldeles för trång liten lägenhet, kör runt i en rostig gammal skrotbil och har knappt förberett någonting alls inför bäbisens ankomst... Det känns som en omöjlig uppgift att kunna lösa allt på ett smidigt sätt, och därför rinner all energi ut ur kroppen innan man ens har hunnit börja med att ta itu med alla problem och allt annat som ska lösas! Helst skulle jag bara vilja skita i allt och låta det bli som det blir, men samtidigt så vet jag ju att om jag själv inte fixar med allt detta, så händer det ingenting! M har aldrig fixat något boende åt oss och är ju inte överdrivet engagerad i billetandet heller... Eller i att köpa bäbiskläder eller skaffa fram en bra barnvagn...
Jag blir så trött på att ALLT hänger på mig hela tiden!

Sådär, nu ska jag inte kasta ur mig fler spydigheter utan går och lägger mig istället... Godnatt!

1 kommentar:

Glenn sa...

TA DET LUNGT!!!!!
Som våran kära mor sa:Allting ordnar sig... och det kommer det göra för dig/er oxå men ta en sak i taget för guds skull..prioritera så ska du se att det blir bra o ta hjälp av nära o kära.Kram/Glenn