fredag 28 januari 2011

Spänning i vardagen

Alltså, det är lite spännande med budgivningar på Tradera och liknande... Tidigare idag fick jag ett mail om att jag hade blivit överbjuden på "min" skötväska, så då kände jag mig bara tvungen att höja mitt bud ;-)
Budgivningen går ut på söndag, så jag hoppas nu att ingen försöker snika åt sig väskan under helgen - jag vill ha den!!!

Dessutom har jag prutat litegrann på en bilstol på Blocket, och svaret på om jag lyckades med det får jag eventuellt imorgon... Jag skickade en förfrågan och prutade ner priset med 150:- i tisdags och fick inget svar förrän idag, med den klassiska förklaringen att "jag har en köpare till som är intresserad"...
Men jag ska vara iskall den här gången - take it or leave it - även om jag hemskt gärna vill ha stolen ;-)

Jag och M har för övrigt skålat i CocaCola och firat litegrann här hemma nu ikväll, men jag kan tyvärr inte berätta vad det handlar om än...men jag lovar att avslöja det så fort allt är spikat och klart till 100%...

Nu MÅSTE jag sova - godnatt!

Inga kommentarer: