torsdag 27 januari 2011

Bäbis-sjuk...

Om jag var bäbis-sjuk innan så ska ni bara veta vad jag är nu när jag har tvättat alla bäbiskläder och hängt upp dem här på tork ;-)
Efter jobbet idag skruvade M ihop spjälsängen också, så bilder kommer imorgon när sängen är renbäddad och fin!
Och förut när Camilla var här så fick hon bort sufletten på barnvagnen (man tryckte visst bara in ett svart spänne på båda sidorna...), så nu har jag haft det liggande i blöt i badkaret i varmt vatten och tvättmedel i några timmar... Fläckarna är dock kvar, så imorgon ska jag köpa galltvål och testa att skrubba bort fläckarna med! Och slutligen kommer jag att låta sufletten ligga och dra sig i varmt vatten och sköljmedel så att den doftar riktigt gott och fräscht...
Sen är jag redooooooo.... ;-)

Inga kommentarer: