fredag 21 januari 2011

Badankan Alva...

Det blev inga chips nu ikväll - jag blev så mätt efter thai-maten att jag var tvungen att lägga mig i ett bad (!), och sen kom Alva och gjorde mig sällskap...
Efter badet planade jag ut i soffan och kollade på Criminal Minds (shit, vad spännande det var!), och så fick jag smålipa lite också; jag har fortfarande så himla svårt för att se folk ta emot dödsbesked samt ta farväl av döda personer :-(

Efter programmet har jag legat här i soffan och surfat runt lite på Hemnet och Blocket - jag vill ha en barnvagn (ska kolla på Brion imorgon), ett skötbord (köper ett på Ikea på söndag), ett radhus samt en bil...
Vaddå, jag kräver väl inte så mycket av livet!?!

Bäbisen lever rövare här i magen för tillfället och snart kommer den att volta runt ännu mer - jag är nämligen dödstörstig och är på väg till köket för att svepa ett STORT glas iskallt vatten (jag VET; varför blir jag alltid törstig precis innan jag ska gå och lägga mig?) - typiskt!

Men nu blir det faktiskt sängen för min del; imorse blev jag väckt av Alva kl 06.30 av att hon hostade så djupt att hon nästan kräktes... Varken hon eller jag kunde somna om, så det blev en tidig morgon :-(
Efter jobbet idag åkte M till Apoteket och köpte en hostmedicin till henne, så jag hoppas att vi får sova inatt!

Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer: