onsdag 19 januari 2011

Jävla äckliga pedofiler!!!

Nu har jag precis kollat på "Uppdrag granskning" som handlade om pedofili och jag är så jävla upprörd att jag vibrerar...
Vilka sjuka jävla as det finns i vårt samhälle!!! Skjut ihjäl svinen!!!
Ni får ursäkta språket i det här inlägget, men jag är så fruktansvärt förbannad just nu... Och jag tycker faktiskt inte att det finns någonting som ursäktar deras beteende eller talar för deras existens...
Varken avdelningschefen på rättspsyk eller pedofilerna själva tror att deras "sexualdrift" kan botas, så vad faan har de i samhället att göra???
Alltså, jag har aldrig varit en aktiv förespråkare för dödsstraff tidigare, men jag har definitivt ändrat åsikt - ett skott i pannan ska de ha!!! Varken mer eller mindre...
Och att det på nåt sätt skulle vara "synd" om dem för att de oftast har varit utsatta för övergrepp själva som barn kommenterar jag inte ens - det är bara en jävligt dålig ursäkt!
Man har ALLTID ett eget val, och man får faanimej ta konsekvenserna av sitt handlande...

Bara tanken på att det finns en massa pedofiler överallt runt omkring oss får mig att bli helt knäckt!
HUR kan man utsätta ett litet barn för det de gör!?! Och hur faan kan man leva med sig själv efteråt?

Neej, jag tycker faktiskt att pedofiler har förbrukat sin rätt till existens - DÖD ÅT ALLA JÄVLA PEDOFILER!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag håller med till 110% ,
det absolut värsta är att det finns närmre än man tror.

Och om man nu mått så dåligt av att ha upplevt sexuella övergrepp när man var mindre borde det sista man vill vara att utsätta en annan för precis samma sak.

Finns inga ursäkter för sånt.
Man vaknar inte bara en dag och tänker att nu ska jag ge mig på ett barn, sexuellt. Man föds nog med något fel. Ett fel som borde utrotas. !

FASIKEN. Nu är jag arg också.

Anonym sa...

håller helt med hatar pedofiler också http://blol.me/39519 bild på en pedofil från mjölby...häng ut aset