lördag 29 januari 2011

Sömnlös natt :-(

Shit, vad jag har sovit dåligt inatt!!! Och det beror nog inte bara på min otympliga mage och kissnödighet, utan jag misstänker att gårdagkvällens CocaCola samt powernapen på dagen gjorde sitt också... Har legat och vridit och vänt på mig i flera timmar, och efter att SLA damp ner i brevlådan strax efter kl 06.00 har jag varit klarvaken!
Dock ligger jag kvar här i sängen och slappar...men jag ska gå upp och duscha snart. Alva vaknade nyss och satte på barnprogrammen på teven, och M tar sig nog en välförtjänt sovmorgon idag... Hoppas bara att han vaknar så pass "tidigt" att han hinner köra mig till jobbet sen - åh, det är så skönt att ha en personlig taxichaufför ;-)

Alldeles nyss skickade jag iväg ett SMS till tjejen som jag köpte barnvagnen av och bad om att få häva köpet, för efter att ha googlat runt på nätet har jag förstått att fläckarna i barnvagnssuffletten är svartmögel!!! Och det är ju inte direkt hälsosamt för en liten bäbis att utsättas för :-(
Jag såg ju att vagnen var lite solkig och fläckig när jag köpte den, men jag såg faktiskt inte möglet och vi koncentrerade oss ju mest på att kolla så att bromsar och däck osv var i fint skick... Så jag hoppas verkligen att hon går med på att ta tillbaka vagnen, för annars vet jag inte vad jag ska göra!?! Men det borde hon väl göra; jag menar, en möglig vagn säljer man väl inte bara så där? Antagligen så tänkte inte hon heller på fläckarna, för jag tror verkligen inte att hon medvetet försökte att blåsa mig....
Så håll tummarna för mig nu!!!

Inga kommentarer: