söndag 30 januari 2011

Fy faan, vilken mardröm!!!

Usch, vilken mardröm jag hade inatt - jag vaknade helt kallsvettig med hjärtklappning, tåriga ögon och spänningshuvudvärk...
Jag drömde att jag tappade bort Alva i typ 20 minuter och när hon sen kom gående var hon helt knäckt! Hon ville inte berätta vad som hade hänt först, men sen vågade hon berätta att det var en farbror som hade pillat på hennes stjärt :-(
Hon pekade mot en trappuppgång och när jag frågade om han hade sagt någonting så sa hon att gubben bara hade sagt "redbull vodka" (!)...
Hur som helst så kom han ut från huset efter en stund och då var gårdsplanen utanför dessutom full av folk, och jag sprang efter honom och var helt hysterisk! Han bara flinade och log och gick in på en restaurang....
Jag följde efter och fick tag i en vanlig matkniv, och högg honom i magen och sidan flera gånger (medan jag höll Alva i famnen)...
Sen var det ett uppehåll i drömmen, och nästa bild är från rättegången där jag helt omöjligt kunde neka till brottet - jag upprepade hela tiden att det var mitt uppsåt att döda jäveln!!!

Brrr, jag är fortfarande helt skakis... Jag HATAR att drömma mardrömmar!!!

2 kommentarer:

Sabinas mammis sa...

God morgon vännen!

Åh,fy..nu blev jag helt uppskakad också av din dröm,snacka om en hemsk mardröm.

Jag drömde en gång att jag var på ett köpcentra och mitt i det stora köpcentrat fanns en stor pool..Sandra sprang fram och hoppade i poolen och bara sjönk..jag hoppade efter men hade en dunjacka på mig som blåstes upp som värsta flytvästen så jag kunde inte ta mig ner på djupet och fånga upp Sandra!!!!

Det är lite jobbigt att man drömmer så mycket när man är gravid,det är väl eg en liten "nackdel"..men förmodligen ligger det en massa omedveten rädsla att förlora sina barn,eller som i ditt fall att de ska bli skadade...

Skönt att det bara var en dröm...försök att skaka av dig den med att göra något roligt under dagen...

/kramen på damen!

Moci sa...

Fy vilken hemsk dröm!! Har oxå haft liknande drömmar om just min abarn.Men det är väl sånt man är livrädd för ska hända..
OM,säger bara OM,nåt sånt liknande skulle hända i verkligheten så skulle jag oxå sätta kniven i j**eln och sen ta mitt straff! helt klart!!
Sen kan man väl drömma extra konstiga saker när man är gravid oxå,va? Har för mej det iaf.
Kram på dej!