måndag 10 januari 2011

Flapjack

Har ni ätit en sån här någon gång? Det är en slags bars med nötter, och den är så himla god! Lite torr och mastig och kompakt, men ändå jättegod...
När jag bodde uppe i Umeå och var vegan så levde jag och mina två rumskompisar på såna här, men tyvärr finns de inte att köpa på så många ställen här i Skövde :-(
Just den här hittade jag på Coop Forum igår och den kostade 10:95 (tror jag)...
Och nu måste jag ju förklara mig - jag brukar faktiskt INTE handla på Coop, men just igår var jag sugen på att se om de hade några fina bäbiskläder på rean. Och döm om min förvåning när jag såg att de hade slutat med barnkläder!!! Så jag var ju tvungen att köpa med mig nåt att trösta mig med ;-)

Det här inlägget blev ju jävligt tråkigt och intetsägande, så jag tror att jag avslutar här och går och lägger mig. Imorgon är jag ledig, och dagen ska ägnas åt slappande, tvättande samt BVC...

Inga kommentarer: