måndag 31 januari 2011

Min nya, fina vagn :-)

Ja, så här ser alltså vagnen ut som jag köpte för 1700 kronor av ett par i Skultorp igår - det är en Emmaljunga duo kombi -05... Jättefin!
Det första jag frågade var om den var fläckig i tyget, men det finns verkligen inte en enda fläck!
Alltså, den känns nästan som helt ny!
Dessutom ingick skötväska med skötbädd, åkpåse, hårdlift med avtagbar sufflett, regnskydd, vindskydd, insektsnät samt instruktionsbok.
Dessutom är det punkteringsfria gummidäck, handtaget går att vinkla (bra för mig som är kort i rocken) och sittdelen går att ändra färdriktning på (barnet kan sitta vänt mot mig eller framåt)...
Jag är supernöjd!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att det ordnat sig den verkar vara fin och praktisk och till ett bra pris,många och där:-)

Morfar....

Anna sa...

Jättefin vagn och vilket bra pris! Med skötväska och allt!
Jag kommer gärna förbi nån dag längre fram i veckan! Jag har ju lite lättare att gå än du just nu! Jag hör av mig när buset frisknat till och är på dagis igen!
Ps du kan väl skicka ditt mobilnr som meddelande på fejjan!
Kramis

Moci sa...

Jättefin vagn.:) Vi hade nån liknande till Wille med styre somman kunde "vända" så att man slap vända på hela insatsen.Smidigt! EN sak som var mindre bra med den var att den blev blekt av solen...iom att den var svart.Inte sagt att din kommer göra det.Var ju läääänge sen Wille hade sin,han är ju 8år nu.Dom har säkert förbättrat tyget sen dess.
Hoppas ni kommer vara nöjda med den.:)