onsdag 15 december 2010

Vad är det som händer i vår familj?

Först blev M sjuk och var hemma från jobbet hela förra veckan, sen blev Alva urdålig i lördags natt och nu är det min tur... :-(
Världens migränanfall i måndags, slö och hängig och med huvudvärk igår och inatt ska vi inte prata om...jag gick och la mig typ halv nio igår för att jag mådde lite illa, och inatt var jag uppe 4 (!) gånger och spydde!!!
Första gången var klockan 00.20, andra gången 02.20, tredje gången 03.20 och sista gången 05.20...
Imorse när jag vaknade var jag fortfarande illamående, men jag har som tur är inte spytt mer i alla fall.
Just nu känner jag mig bara allmänt risig, har lite ont i huvudet och muskelvärk samt är svag i kroppen - jag har bara fått i mig en kopp blåbärssoppa och 2 pannkakor på hela dagen :-(

1 kommentar:

Sabina sa...

Usch då. De låter Inget vidare.. Jag antar att du inte kommer imorgon då.. Men jag sätter mig på patrikskontor och följer instruktionerna bara? Ang mabben alltså.. Ska jag sätta mig där nere i hörnan då lr? Så att jag inte okuperar Patriks dator om han kommer??

Hoppas du blir bättre snart raring!