fredag 3 december 2010

Fackelvandring på söndag

Den här planschen satt uppe på Alvas dagis idag, och det låter ju urmysigt! Jag frågade Camilla direkt om hon var sugen på att följa med, och hon är ju inte den som bangar...bara hon inte är för bakfull efter julbordet imorgon ;-)

Förut däckade både jag och M i soffan medan vi tittade på Bolibompa med Alva, och nu sitter vi här i ett komaliknande tillstånd och orkar varken gå upp härifrån eller sitta kvar egentligen... Kollar på något skitprogram om mode på SVT och jag funderar på om jag ska orka förflytta mig till sängen och bläddra lite i min nya Mama istället...

Idag fick jag ingen mat när jag kom hem från jobbet, för min stackars sambo är SJUK och då är det väääldigt synd om honom! Det är konstigt vad man vänjer sig snabbt vid sånt som man tycker om - jag blir gärna serverad middag varje dag, och det är himla mysigt att komma hem till en iordningplockad lägenhet med tända ljus på bordet!

Inga kommentarer: