lördag 4 december 2010

Julbord på Karstorp

Nu har jag precis kommit hem från julbordet med jobbet, och det var jättetrevligt som vanligt!
Jag fick skjuts dit ut av "farsan" och skjuts hem av Helena - TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!!

Kvällen började med glöggmingel (bara alkoholhaltig, tyvärr), sen frågesport, sen glögg igen, sen mat och sist trubadur...
Maten var indelad i 3 sektioner; sillbuffé, varmrätt och dessertbord, och allt var verkligen jättegott!
Till maten drack jag julmust och vatten, och de andra drack öl, vin och snaps.

Nu är jag megatrött, och det ska bli så himla skönt att få sova!
Hoppas att förkylningen bättrar sig tills imorgon också; jag fick trycka i mig 2 Alvedon på jobbet förut :-(

Det återstår väl att se om det blir någon fackelvandring imorgon; Camilla var hyfsat onykter när de åkte vidare in till krogen förut ;-)

Godnatt allihopa!

Inga kommentarer: