måndag 20 december 2010

11. MINA SYSKON!



Jag har 3 bröder: Glenn, Christian och Jimmy.
Jag och Glenn har samma mamma och pappa, jag och Christian har samma mamma och jag och Jimmy har samma pappa.

När vi var unga var jag och Glenn varandras motsatser och typ HATADE varandra, men idag ser jag honom som en av mina bästa vänner!
Han ställer alltid upp och lyssnar när jag vill prata, och jag känner mig alltid välkommen hem till honom och hans fina flickvän Sofia.
Jag älskar honom av hela mitt hjärta, och det vet han nog ;-)

Jag och Jimmy (bilden längst ner) växte upp ihop, men tyvärr är åldersskillnaden hyfsat stor så vi har oftast befunnit oss i olika stadier i livet och står inte varandra så jättenära. Vi hörs av emellanåt och firar födelsedagar ihop, men sen är det tyvärr inte så mycket mer...
Däremot så uppskattar jag honom verkligen och han är en toppenmorbror till Alva!

Jag och Krille (bilden till höger) har både uppväxten och åldersskillnaden emot oss, men det känns ändå som att vi har ganska mycket gemensamt. Efter mammas bortgång kom vi varandra närmare än tidigare, och jag förstår hyfsat bra hur han tänker och resonerar.
Jag kommer ju alltid att se honom som MINSTINGEN i familjen, men han är också en superbra lillebror och en toppenmorbror till Alva.

Det är lite roligt, för alla tre håller på HV71...

Även om jag inte ville ha något annat än en lillasyster när jag var yngre, så måste jag säga att jag ÄLSKAR alla mina bröder!!!
Alla tre är superfina människor, och jag är så glad att de är en del av mitt liv!!!

GLENN, KRILLE OCH JIMMY - JAG ÄLSKAR ER!!!






Inga kommentarer: