lördag 11 december 2010

Morgonkaffe

(obs: lånad bild)

M har slutat att dricka kaffe och det är något jag också ska göra - jag vet bara inte när... Jag måste i alla fall ha ledigt i minst 2 dagar i samband med stoppet p g a huvudvärken som jag vet kommer som ett brev på posten.
Jag tycker liksom inte ens att det är direkt gott med kaffe längre, så varför dricka skiten egentligen?

Nu ska jag, M och Alva i alla fall traska ner till stan och strosa runt lite, och sen skulle även mina två bröder sluta upp med oss för lite lunch. Det kan nog bli en riktigt trevlig lördag det här ;-)

1 kommentar:

David sa...

Prova grönt te? Har lite koffein och kan i vissa fall ersätta kaffet för vissa personer!

Prova te och en glad mugg? Bilder på den mugg som jag syftar på finns här: http://shopis.se/hem-hushall/koppar-och-muggar.html

Vad tycker du? (: