torsdag 16 december 2010

Sagostund imorgon

Nu har jag precis kollat på ett avsnitt av Criminal Minds, och det var skitjobbigt för det handlade om pedofiler och bortrövande av barn :-(
Efter programmet var jag tvungen att sätta mig vid sängkanten och bara titta på min underbara lilla dotter, och jag kan ju bara konstatera att jag älskar henne över allt annat...

Imorgon har jag lovat att ta med henne till en sagostund på biblioteket på förmiddagen, och det har hon sett fram emot i flera dagar nu. Det ska bli mysigt!
Efter det tar vi nog en god fika någonstans, och om klockan inte blir för mycket så möter vi nog upp brorsan en sväng också... Sen ska vi hem och tvätta samt julpynta!

Jag känner mig äntligen fit for fight igen, och det är så jäkla skönt! Däremot har jag ju strosat runt i mitt nattlinne och inte duschat på 2 dagar, så det känns mindre fräscht...
Jag är alltid väldigt noggrann med att just lukta gott i vanliga fall; jag duschar varje dag och smörjer alltid in mig med goda lotioner och använder parfym, så det ska bli VÄLDIGT skönt att få duscha imorgon! Jag längtar redan...

Inga kommentarer: