söndag 5 december 2010

2:a advent

Tänk att det redan är andra advent idag - tiden går så himla fort...
Sedan vi kom hem från promenaden har jag hunnit med att få upp julgardinerna och julduken i köket, lagat mat (makaroner och köttbullar), plockat iordning här hemma, sorterat och vikt tvätt i ca 1 timma, städat och möblerat om i Alvas rum...
Med facit i hand var det ju inte speciellt smart att göra allt på samma dag, för nu har jag hyfsat ont i ryggen :-(
Men jag slipper att gå extravarvet till dagis imorgon i alla fall, för M är fortfarande risig och stannar hemma från jobbet... Och då får Alva vara hemma med honom...

Nu ska jag läsa några rader i min nya bok "Alfahannen" av Katarina Wennstam innan jag somnar.
Godnatt och tack för idag!

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Mysigt ni har gjort det! Vila ryggen i morgon! :)

Kramar