lördag 11 december 2010

2. MIN FAVORITPLATS!

Oj, vad ska jag skriva under den här punkten!?!

Rent spontant så kommer jag först och främst att tänka på mitt hem, såklart... Det är så himla skönt att komma hem! Typ jämt...
Jag har alltid varit en rastlös själ och flyttat runt överallt och aldrig kunnat skapa mig något riktigt hem, men i den här lägenheten känner jag mig verkligen HEMMA!

En annan favoritplats är i sängen - jag ÄLSKAR att sova! Och att ligga i sängen och vila... och läsa böcker... Jag kan lätt gå och lägga mig klockan 20.00 på kvällen just för att jag tycker att det är så himla skönt att bara få ligga i sängen och bara vara...

Med tanke på att jag är så himla oberest (jag har varit på Mallorca en gång, i Tyskland en gång och i England två gånger), så har jag tyvärr inget favoritresemål... Men jag skulle hemskt gärna vilja åka till Grekland, för jag tror att det skulle kunna bli min favoritplats ;-)
Ett resemål jag dock mer än väl kan rekommendera är Österlen - jag och M bilade runt där för några år sedan, och båda två ÄLSKAR det stället över allt annat... Det är sååå himla vackert!!!

Inga kommentarer: