söndag 19 december 2010

Mys-pys

Så här mysigt har vi det på kvällarna (fast ljusstakarna i fönstren brukar faktiskt vara tända också)... Det var ju M som var gullig och klädde granen igår, och när jag kom hem från jobbet idag hade han bakat jul-kola också :-)
Mumsigt!

Alltså, klockan är bara strax efter nio, men jag är sååå trött! Jag ville liksom gå och lägga mig redan klockan halv åtta...
Det är samma sak på jobbet; jag sitter i kassan och är helt koma-trött hela dagarna! Hmm, jag käkar ju järntabletter, men man kanske har någon annan typ av vitaminbrist!?! Eller så är det kaffet...

Hur som helst så går jag och lägger mig nu. Imorgon jobbar jag kl 9-14.15, på tisdag har Alva julfest på sitt dagis mellan kl 9-13, och då ska jag till psykologen kl 10.00 och till MVC kl 13.30, på onsdag jobbar jag kl 9-14 och på torsdag mellan kl 8-14.15...

Och på fredag är det JULAFTON!!!

Inga kommentarer: