lördag 18 december 2010

SLA

Igår var det massutskick av den lokala tidningen här i stan, och efter att ha börjat morgonen med en stilla stunds läsning i sängen var jag helt såld igen... Vi har prenumererat på tidningen förut, men när jag och M separerade fick han behålla prenumerationen i och med att jag ändå hade tillgång till tidningen på jobbet, och när vi sen flyttade ihop igen blev det inte av att vi fortsatte att prenumerera på den.
MEN nu är det alltså ändring på det!!! Igår när jag och Alva var på stan gick jag in till SLA:s huvudkontor och tecknade en prenumeration på nytt, och det bästa av allt är att vi får den första tidningen redan nu på tisdag!!!

Nää, nu är det dags för mig att kliva upp ur sängen, käka frukost, duscha och sen åka iväg och jobba. Jag tror att det kommer att vara precis huuuur mycket folk som helst på jobbet idag... Men ju mer jag tänker på det desto mer genialisk tycker jag att idén med stormarknader är; att man kan handla precis ALLT i samma butik och bara behöva stå i en enda kö!

Så till alla mina nära och kära säger jag bara: räkna med att få alla era julklappar från Ica Maxi ;-) hi hi...

Inga kommentarer: