torsdag 9 december 2010

Min lista:

Nu har jag sett den här listan florera på flera olika bloggar, så jag tar efter (med lite modifiering).
Med start fr o m imorgon betar jag av en punkt per dag fram tills nyårsafton...
Håll till godo!

Dag 01 – Presentation av mig själv
Dag 02 – Min favoritplats
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag / Det här hade jag på mig idag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – I min handväska
Dag 08 – Mina ambitioner
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Mina rädslor
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Min karriär
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Det här saknar jag
Dag 15 – Min jul
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Om politik
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Det här upprör mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina nyårslöften







1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vad roligt att du okcså ska skriva dessa saker. jag börjar med min lista idag faktiskt och det ska bli spännande att läsa vad du har att skriva!
Lotta