fredag 24 december 2010

15. MIN JUL!




Min jul har varit toppen!!!
Vi träffades hemma hos brorsan strax efter kl 13.00 och fixade med maten (det mesta var dock redan gjort när vi kom fram ;-) och sen käkade vi. Maten var supergod!!!
Efter maten kollade vi på Kalle Anka, och sen kom tomten...
Vi byter ju inte så mycket julklappar, men jag fick lotter, Laila Bagges senaste parfym samt 2 par gosiga tofflor - jag är supernöjd!!!
Efter julklappsöppningen åkte M och Alva vidare till M:s mamma och syskon (som har kommit hit från Stockholm), och vi andra satt kvar hemma hos brorsan och slappade, åt godis och drack glögg.
Vid 20.30-tiden åkte jag hem, och då hade prinsessan precis somnat!

Nu ska jag också krypa ner i sängen, för imorgon kl 11.00 kommer M:s mamma och syskon hit och fikar, och fyra timmar senare kommer släkten från Mariestad hit och käkar tomtegröt och skink- och köttbullsmacka.

Ett stort tack till min underbara familj för den här härliga julaftonen!!!

Inga kommentarer: