fredag 31 december 2010

Jobb för mig och bad för de andra...

Nu är det snart dags för mig att åka och jobba, och som lite salt i såren så åker M och Alva till badhuset och roar sig!
Nej, skämt åsido så känns det så himla kul att de hittar på saker tillsammans!
Dessutom så jobbar jag bara fram tills klockan 16.00, så det känns helt okej.

Direkt efter jobbet kommer brorsan och "farsan" hit och fikar lite, och resten av kvällen blir lugn!
M har ju lovat att stå för middagen, så det ska bli gott och spännande att se vad det blir... Jag tror att vi skippar förrätten och äter hasselbackspotatis med champinjonsås och vegetarisk schnitzel till huvudrätt, och mjölkchokladpannacotta med kolasmet till efterrätt ;-)
Sen har jag köpt ett nyårs-kit med hattar och trumpeter och sugrör och silverkonfetti också, så vi kan nog få till en riktig feststämning här hemma!

Jag återkommer ikväll med sista punkten på min lista: MINA NYÅRSLÖFTEN, men fram tills dess önskar jag alla mina läsare ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer: