lördag 25 december 2010

Alva håller konsert

Just nu är M:s mamma, bror, 2 systrar, ena systerns man och hans son här och hälsar på.
Vi har precis fikat nybakade After Eight-muffins, och nu underhåller Alva och hennes gosedjur oss med lite gitarrspel och sång :-)

Om 1 timma kommer min pappa, farmor, farbror, 2 bröder och Sofia hit, och då blir det en sen lunch i form av gröt och mackor.
Åh, det ska bli gott med lite annat än godis och kakor i magen - jag är redan sååå trött på allt julgodis (och då har jag ändå inte ätit speciellt mycket sötsaker jämfört med vissa andra ;-)...

Ikväll när alla har åkt hem och lugnet lägger sig så ska jag sjunka ner i soffan och lösa lite korsord i min nya Knep & Knåp... Jag längtar!!!
Även om det är jättetrevligt med besök också, såklart...

Inga kommentarer: