torsdag 3 september 2009

Trötter....

...är jag just nu. Jag är så TRÖTT!
Idag har jag jobbat från kl 06.00 till 16.00, och det var hur mycket som helst att göra på jobbet.
De håller på och testar ett nytt arbetssätt också, för de vill spara in timmar på det nya schemat, och det funkar ju inte alls... Vi stressar oss fördärvade alltså...
Dessutom har våran glassbox läckt vatten i flera veckor utan att det har åtgärdats från GB:s sida, så nu har vi fått en vattenskada på arbetsbänken som står bredvid boxen, och jag har ringt och försökt reda ut den här storyn hela dagen också.
Jobbigt!

Jag har inte hört något om lägenheten än, så jag tror tyvärr inte att jag får den... Men jag har förberett mig psykiskt på det, så det känns lugnt ändå.
Mister man en, står det en tusen åter... eller är det inte så man säger?

Idag har jag ätit detta:

Frukost: 1 fralla med Lätta, 2 skivor skinka, sallad, gurka, ett kokt ägg och en kopp kaffe (5,5p)
Mellanmål: en persika, ett päron, kaffe
Lunch: fullkornsris, korvstroganoff och sojabönor (6p)
Middag: pulvermos, 2 stekta sojakorvar, ärter/majs/broccoli och Cola zero (6,5p)

Inga kommentarer: