tisdag 22 september 2009

Har köpt en ny stegräknare idag!


Ni som har följt mig här vet ju att jag har talat mig varm för min röda fina Omron Walking Style II, men den är borta!!!
Nu har jag varit utan stegräknare i flera veckor och har gett upp hoppet om att hitta den igen, så förut gick jag ut på stegraknare.se och beställde en ny variant: Silva Pedometer Radio.
De hade rea på den här plus flera olika modeller, bl a en sån som jag köpte fast med överfallsalarm, men jag kände att en med radio passade mig perfekt. I och för sig lyssnar jag ju nästan alltid på min iPod när jag är ute och går, men det är ju skönt att kunna lyssna på radion om man råkar glömma iPoden eller nåt.
De här stegräknarna kostar 199 kr nu, plus frakt 29 kr = 228 kronor.

1 kommentar:

Helen sa...

hej hopp.. flaggan är Hälsinglands flagga... hoppas du blir nöjd med stegräknaren.. kram