fredag 18 september 2009

Jag är sååå hungrig!

Vad sägs om den här "lilla" portionen?
Det ser faktiskt mer ut än vad det är, men det är för att jag kör med assiett-modellen... Och det var sååå gott!
Jag har gått runt och varit vrålhungrig i 3 dagar nu, och det är verkligen skitjobbigt! Men idag ska jag definitivt hålla mig inom mina points, för nu har jag ju överskridit 19 points två dagar i rad (även om jag har FÅTT göra det p g a mina långpromenader).
Jag får ju inte börja fuska nu när jag har kommit så här långt och det har gått så bra hittills...
Nej, jag skulle ju aldrig få för mig att börja äta godis eller så igen, men det är ju så svårt att låta bli god mat...och halloumiost...och frukosten på jobbet... MEN jag är så taggad av att jag har gått ner så mycket i vikt, så jag skulle aldrig få för mig att förstöra det den här gången. Jag SKA ner till under 60-strecket, och det helst innan år 2010 börjar...

2010 ska bli MITT år!!!

Inga kommentarer: