tisdag 15 september 2009

Flyttanmälan...


Nu har jag precis varit ute på adressandring.se och anmält min flytt, och jag känner mig så jävla nere... Jag vet inte vad det är med mig alltså, för i 2 dagar nu har jag känt mig helt tom och lipfärdig - ingenting känns bra!
Jag tror säkert att det kommer att vända snart, men det är ju så himla jobbigt när man är precis uppe i det...
Faan, jag vill bara lägga mig under täcket och ligga kvar där i en vecka, eller nåt... Får nog ta och gå ut på min promenad när M kommer hem, så att jag får skingra tankarna lite...

Nu ska jag dricka mitt eftermiddagskaffe, och sen ska jag nog fortsätta packa en sväng till - vi hörs lite senare!

Ps: Är det någon som har några tips angående vilket bredband jag ska skaffa, så får ni gärna höra av er... Tror inte att det är ett Com hem-hus dit jag ska flytta, och vill helst inte skaffa fast telefon. Jag har varit ute och kikat lite på nätet, men det är ju verkligen en djungel alltså.
Passade på att kolla upp lite olika elbolag också, och jag ska nog välja Skövde Elnät - de är tredje billigast i hela landet.

1 kommentar:

Helen sa...

hoppas det känns bättre efter en promenad.. kram