söndag 13 september 2009

Äntligen hemma - GODNATT!


Nu har vi kommit hem, klockan är bara nio på kvällen men det är kolsvart ute och jag ska gå och lägga mig redan nu...
Jag är sååå trött!
Som tur är så börjar jag inte förrän klockan 12.00 imorgon, så jag hoppas att Alva är överens med mig om att vi tar sovmorgon - håll tummarna för det!

Vad gäller helgen pointsmässigt så kan jag väl lugnt erkänna att jag har överskridit pointsen både lördag och söndag, MEN däremot så har jag varken ätit kakor, godis, glass eller nåt annat sött...
Det jag har "förätit" mig på är restaurangmat 2 gånger/dag, och det tycker jag ändå känns helt okej. Det har dessutom inte varit strips och pizza och sånt, utan igår var det först thai-mat och sen indiskt, och idag har jag ätit thai-mat och en kycklingrulle.
Jag är mer än nöjd med mig själv... förutom det faktumet att jag nog kunde ha ätit lite mindre portioner än vad jag gjorde. Men jag har druckit light-läsk hela tiden också i alla fall...
Men imorgon är en ny dag, och förutom att äta min "vanliga" mat igen ska jag ta mig ut på min 1-timmespromenad, och det ska bli så himla skönt. Jag längtar redan!

Nu ska jag gå in och borsta tänderna och tvätta bort sminket, och sen ska jag störtdyka ner i sängen.
Godnatt allihopa!


1 kommentar:

Helen sa...

skönt att vara hemma igen.. du har ju varit duktig som inte ätit en massa gotta kram kram