fredag 4 september 2009

Kvällsmat: quornfiléer och majskolv

Visst ser min kvällsmat lite torftig ut? Men det var hur gott som helst...
Och nu sitter jag och mumsar popcorn och dricker Cola zero...

Jag är ledig nu i helgen och det är sååå skönt!
Imorgon ska jag ta med mig Alva till Skara och gå på "Barnens dag" = ansiktsmålning, fiskedamm, teater, ballongfigurer, Pippi på stan m m, och på söndag ska vi käka god middag hos brorsan.
Jag önskade mig nåt gott kött som jag inte har smakat på än, typ lövbit, fläskfilé eller nåt. Mysigt ska det bli, hur som helst...

Nu ska Alva ta över datorn och kolla på Tingeling, och jag ska sätta mig bekvämt i soffan och läsa min nya Mama.

Det här har jag ätit idag (18p):

Frukost: 2 polarkraft extrem med lätt och lagom, 4 skivor skinka och en kopp kaffe (4p)
Mellanmål: 1 persika, 1 äpple
Lunch: pastagratäng med sojabönor (5p)
Mellanmål: 1 äpple
Kväll: 2 stekta quornfiléer och 1 majskolv med lätt & lagom och salt, Cola zero (5p)
Övrigt: 2 liter popcorn (4p)

Inga kommentarer: