lördag 26 september 2009

God morgon, allihopa!

Vilken lyxfrukost jag åt imorse: 2 goda smörgåsar med skinka, saltgurka och tomat, och vaniljyoghurt med färska jordgubbar! Och en kopp kaffe... (6p)
Nu känner jag mig laddad för en heldag på jobbet; jobbar kl 14.15 till 22.15 idag! Jag stänger bara en enda kväll i månaden, men jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt att jobba sent... men det får gå!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag betala räkningarna och sen hoppas jag att jag hinner åka upp till berget och gå en promenad innan jobbet. Hade planerat att hinna med 5 km, men det finns ju faktiskt ett spår som är 2,5 km också.
Jag tycker att det är så himla svårt att ställa in rätt steglängd. Först hade jag 65, sen ökade jag till 67 och nu skrev Helen (som är lika liten som mig) att hon har 82 (!) cm...
Hmm, jag behöver verkligen den här promenaden så att jag kan räkna ut min steglängd en gång för alla...

Ha en bra lördag allihopa, så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer: