lördag 19 september 2009

Tack för idag!

Nu ikväll kollade jag och M på "Hemmafruar" på TV3PLAY, och vilka nötter alltså!
Man klagar på sitt eget liv och tycker att allt är så tråkigt och jobbigt, men fy för att leva ett så plastigt liv som de gör... Visst, jag skulle också vilja ha flera miljoner till mitt förfogande, men jag skulle ju inte vara beredd att göra precis vad som helst för det!
Just nu längtar jag mest efter att få lite egentid... vilket jag ju definitivt inte kommer få mer av nu när jag och M flyttar isär...

Imorgon ska M åka iväg på ett videojobb och vara borta hela dagen, och då passar nog jag och Alva på att åka in till Skövde en sväng.
Alva var lite sugen på att hälsa på morfar Anders, så vi får nog åka dit och tigga till oss lite av hans goda köttfärssås... och ta en promenad med Rex i motionsspåret.
Vi kör på en slapparhelg, helt enkelt!

Nu är klockan snart tio, och jag tänkte passa på att läsa igenom lite bloggar innan jag släcker lampan.
Sov gott allihopa! Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer: