tisdag 15 september 2009

Kvällspromenaden...


...gick jättebra idag, och mycket beror nog på den här vackra utsikten! På den här vägen går jag varje kväll jag är ute och går, och det är alltid lika vackert...
Idag behövde jag verkligen min timma för mig själv och det var hur skönt som helst att bara traska framåt, tömma hjärnan och lyssna på Poodles på högsta volym! Nu känns det bättre...

Idag har jag inte ätit sådär jättebra, men så här har dagen sett ut iallafall:

Frukost: 2 Ica grovt bröd med lätt & lagom, 4 skivor skinka och en kopp kaffe, 2 dl apelsinjuice (6,5p)
Mellanmål: 1 nektarin
Lunch: fullkornsspagetti och 2 stekta quornfiléer, Cola zero (7p)
Mellanmål: 1 nektarin, kaffe
Kväll: 1 dl havregrynsgröt med 1 dl mellanmjölk och 1 tsk jordgubbssylt, 1 Ica grovt bröd med lätt & lagom, 2 skivor skinka och körsbärstomater (5,5p)

PS: Förut hittade jag ett klipp på Youtube med de första 5 minuterna på säsong 6 av Grey´s anatomy!!! Åh, jag blev helt salig... den 24 september börjar favvoserien igen - med ett 2 timmar långt avsnitt... Jag längtar!!!
(http://www.youtube.com/watch?v=bHZ4MTo-yxo)

1 kommentar:

Helen sa...

åhhhhhhhhhhhh i love Greys.. jippe.. längtar tills det börjar..