söndag 20 september 2009

Jag är så uttråkad!!!


Sitter här och väntar på att mitt kaffe ska bli klart; surfar runt på varenda sida som finns på Internet känns det som och inget faller mig i smaken just nu... Jag är så uttråkad!
Snart ska vi göra oss iordning och åka in till Skövde en sväng, men jag känner att jag har så himla svårt att få tummen ur idag!
Sitter här och slappar och bara tycker att det mesta är jobbigt och trist...

Funderar redan nu på vad jag ska äta för middag idag, för jag är fortfarande konstant hungrig! M försöker få mig att förstå att det bara är hjärnan som spökar och att den vill att jag ska få ett ryck och börja frossa, så nu är det bara att sätta hårt mot hårt...
Dessutom känns det som att vågen har hakat upp sig eller nåt, för den har stått på 66,4 kg i flera dagar nu - vad är det som händer? Jag vill ju bara rasa i vikt...

Apropå middagsplanerna så funderar jag på om man ska göra iordning tagliatelle och en pastasås med kräftstjärtar. Såg ett recept på någon sida som verkade superenkelt; man stekte bara färska champinjoner, purjolök och paprika. Kryddade med salt, peppar och vitlök. Hällde i 2 dl creme fraiche och till sist en burk kräftstjärtar. Klart!

Hmm, livet går vidare och jag ska surpla i mig mitt kaffe.
Vi hörs ikväll!

1 kommentar:

Helen sa...

det lät ju supergott det där.. synd att sambon inte gillar fisk å skaldjur...

du har kanske hamnat på en platå just nu.. det brukar hålla i sen nån vecka.. sen tappar man igen.. kram kram