fredag 18 september 2009

Nu kan jag titulera mig MILJÖANSVARIG också...

Igår hade jag ett 3 timmar långt möte med Anna på jobbet, och fr o m idag är det JAG som är miljöansvarig på Ica Maxi i Skövde!
Spännande utmaning...
Renée undrade om jag skulle ta över allt som fanns, och man kan ju nästan börja undra... Hi hi... Jag känner att det är så himla roligt att ha mycket att göra, och man får vara med om så många olika saker på jobbet - det handlar liksom inte om att gå och sätta sig i kassan och sitta där i 8 timmar/dag längre, utan det är alltid något nytt och spännande på gång!
Dessutom känns det bra att ha nästlat sig in lite överallt ifall det skulle bli prat om personalneddragningar - det är ju svårare att göra sig av med en person som sitter på en massa ansvarsposter ;-)

Nu ikväll är jag helt risig i min mage, och jag har ingen aning om vad det kan bero på - visserligen åt jag ju bönor till middagen, men jag var "bubblig" redan imorse...
Hmm, det kanske var något med pastasalladen igår!?
Ja ja, hoppas det känns bättre imorgon...

Det här har jag ätit idag (19p):

Frukost: 2 Ica grovbröd med 1 skrattande kon light, 2 skivor skinka och en kopp kaffe (4p)
Mellanmål: 2 äpplen, 1 nektarin, 1 påse Läkerol giants (0,5p)
Lunch: jasminris och "kebab"-gryta, Cola zero (5,5p)
Mellanmål: 1 knäckemacka med skinka, kaffe, 1 nektarin (1p)
Middag: pulvermos, 2 quornfiléer och sojabönor, Cola zero (5p)
Kväll: 1 1/2 liter popcorn (3p)

Inga kommentarer: