måndag 21 september 2009

Nu har den kommit...

... och den är lika bra som jag förväntade mig! Underbara Lasse!
Jag har lyssnat på skivan konstant hela kvällen, och den blir bara bättre och bättre för varje gång jag trycker på Replay...
Underbart!
Som balsam för öronen... Hi hi...

Idag har jag ätit detta (19p):

Frukost: 2 polarkraft extrem med Lätt & lagom och skinka (4p)
Mellanmål: 1 nektarin och 1 äpple
Lunch: Thai Kyckling, Cola zero (6,5p)
Mellanmål: 3 dl miniyoggi, 1 clementin, 1 nektarin, kaffe (1,5p)
Middag: 1 dl potatisgratäng, 1 grillfilé, sojabönor/champinjoner (7p)

Innan jobbet idag var jag på Billinge Färg och valde tapeter till mitt nya sovrum; det blev ett par bruna med lite blommönster.
Låter ju inte skitsnyggt direkt, men de var verkligen jättefina!
Sen hade jag en halvtimme över, och då gick jag en rask promenad i härlig höstsol... Duktiga jag!

Nu funderar jag faktiskt på att sätta på en film innan jag somnar.
Igår plöjde jag 4 avsnitt av Dexter, och nu är jag lite inne på att kolla på någon komedi...
Eller så sover jag helt enkelt!
Hur som helst så har jag sovmorgon imorgon, och det enda som är inbokat är ett besök hos kuratorn, för att ventilera mig med lite mamma-snack...

Tack alla ni som har varit här och hälsat på mig idag - ni är jättevälkomna tillbaka!

Förresten, förut idag när jag var inne hos högste chefen och pratade lite om ett event som ska vara till helgen, så kollade han på mig en stund och sen sa han: "Har du gått ner i vikt, eller?"
Åh, jag blev så glaaaaaaaaaaaaad!!!

Inga kommentarer: