tisdag 8 september 2009

Hurtigbullen är igång igen...


...traskar av sig dagens ångest!

Den här dagen har INTE varit rolig och det beror på en del problem inom familjen. Vill inte snacka skit och röja för mycket om den här personen det handlar om, men det är en närstående som inte mår bra för tillfället, och han ställer till det för alla oss andra också, milt sagt...

Promenaden var i alla fall väldigt skön och fyllde sin funktion, för den fick mig att tänka på annat under en timmas tid, bl a hur jag ska möblera i nya lägenheten.
Jag var ju inne i stan och skrev på kontraktet tidigare idag, så nu är det definitivt - jätteroligt, men samtidigt jättesorgligt!

Det här har jag ätit idag:

Frukost: 2 Fröig med en skrattande kon light, körsbärstomater, 2 dl miniyoggi och en kopp kaffe (4,5p)
Mellanmål: 2 nektariner, kaffe
Lunch: 1,5 dl kokt ris, ca 100 g kyckling, 1/2 dl currysås och Pepsi max (7,5p)
Kväll: 2 polarkraft extrem med Lätt & lagom och 4 skivor skinka (4p)
Övrigt: 1 liter popcorn, Pepsi Max (2p)

2 kommentarer:

Helen sa...

heja heja heja

Helen sa...

ja varför jag inte har bara en blogg.. svårt att säga egentligen men jag vill separerar mitt viktsnack med vardagen med barnen, jag har ju massa viktgrejer till höger på min viktblogg å då tar det överhand tycker jag.. nja jag gillar nog bara att ha två olika.. en där jag är mamma å en där jag är Helen.. ja sån är jag.. hihi sen att jag velar det är för att jag hade ju blogg.se först men tyckte att jag ville förändra å tog mig till blogspot.. sen när jag ville ha lösenord så var det lite krångligt på blogspot så då bytte jag till min gamla men insåg ju rätt snart att just det den var ju seg att ladda upp bilder, saker försvinner på sidan bara helt plötsligt å lite så.. lättare att göra blogspot fin dessutom..
nåja.. nu är de som det är.. hoppas alla mina läsare hittar tillbaka.. hihi.. ha en skön kväll.. kram kram