tisdag 1 september 2009

Sista uppdateringen:

Efter promenaden på typ 40 minuter känner jag mig helt mör i kroppen, så jag MÅSTE verkligen komma igång med min vardagsmotion - jag har ju fruktansvärt dålig kondition!
Men, men... huvudsaken är väl att jag överhuvudtaget kom ut på en runda idag i alla fall...
Imorgon är jag ledig, och det är såååå välbehövligt!

Detta har jag ätit idag (18p):

Frukost: 1 skiva surdegsbröd med Lätta och 2 skivor skinka, ett kokt ägg, en kopp kaffe (4,5p)
Mellanmål: 1 fralla med Lätta och 2 skivor skinka, en nektarin, ett äpple (3,5p)
Lunch: -
Middag: pastagratäng, en tunnbrödrulle med räkost (7,5p)
Kväll: en tunnbrödrulle med skinka, en nektarin, Cola zero (2,5)

Har jag berättat att jag och M ska flytta isär?
Hursomhelst, idag har jag lagt in en annons på Blocket.se om att jag vill hyra en lägenhet i stan, och förut la jag ut en intresseanmälan hos RappFastigheter också.
Jag vet inte alls hur det ser ut på bostadsmarknaden när det gäller hyresrätter idag, så det är väl bara att vänta och se...
Håll tummarna för att jag får tag på något bra där jag och Alva kan bo och trivas!



Inga kommentarer: