söndag 27 september 2009

Mitt nya liv som korvätare!

Det här blev ju inte världens nyttigaste middag så här på kvällskvisten, men jag var bara småsugen på något annorlunda och det fick bli korv... och det var faktiskt riktigt gott!
Nu ska jag göra mig iordning, sen ska jag natta Alva och sen ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på senaste dubbelavsnittet av Grey´s anatomy - åh, vad jag längtar!

För övrigt har jag jobbat hela dagen och det blir samma sak imorgon; klockan 10.00 ska jag på ett möte med Specialen angående julskyltningen i butiken, sen jobbar jag i förbutiken kl 12-16.15 och sen hämtar jag Alva och lämnar henne hos hennes farmor och klockan 18.00 är det personalmöte hemma hos Susanne...
Vem har sagt nåt om att man lever ett lugnt liv?

Förutom att gräma mig över min mens som kom idag, så har jag ätit detta (och traskat 4721 steg):

Frukost: 1 bagel med Lätt och lagom, skinka och saltgurka, en kopp kaffe (6,5p)
Mellanmål: en banan, kaffe (1,5p)
Lunch: hemmagjord pizza med vitlöksdressing och ruccolasallad (7p)
Mellanmål: 2 nektariner, 1 äpple
Middag: 1,5 dl kokt pasta och 1 VV-kabanoss, Cola zero (4p)

Förresten, jag hade en så störd dröm inatt: jag drömde att jag hade ätit spagetti och köttfärssås, och sen skulle jag brygga lite kaffe. När jag öppnade burken låg det massa avrivna tånaglar i kaffepulvret och jag spydde som en gris... Vad betyder den drömmen?


Inga kommentarer: